<> -

Älskade Ponny ♥ :*

Jag älskar dig mest Vackraste på Jorden!


 

Jag kommer alltid att älska dig Bäbiss, du och jag föralltid! Jag kommer alldrig lämmna dig bakom mig! Aldrig över ge dig! Du är pusselbiten i mitt hjärta som saknades, Och nu har jag har klistrat fast den där. Och där ska den stanna! Vi är ett , du & jag min älskade ponny Och det kommer vi alltid att vara! JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT MAKIVIUS! Vi ska aldrig skiljas ifrån varann! Aldrig någonsin! Tills döden skiljer oss åt! Du betyder allt, mitt liv min värld ändrades när du satte foten i stallet. Jag var den första Och jag ska bli den sista! Överger dig aldrig Bäbiss :*


Mikaela ♥ Makivius
     4-ever!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0