<> -

Dagen spenderades på Ericsberg!

Idag har jag vart på Ericsberg och hängt. Kollade på Dressyr SM :) Finfina hästar det där ;) Fast det finns mycket finare *Host* kiwi *host* Jag hade såklart kameran i högsta hugg och fick lite fina bilder iaf ;) Lägger ut dom en annan dag xd Ja, och kameran gick runt ett varv eller 2 (alla skulle fota med den asså ^^) Super nice med en aanins sol iaf :D Men SÅKLART så skulle det regna mest :(  I'm not happy, Nu får det ta och räcka! Vi drunknar ju snart! xd till och med studsmattan har samlat på sig vattenpölar. Och det är lixom HÅL I DEN :O Skummmt det här :S Gilla iaf några fina hästar :D och Vet ni en sak ? ALICE SKA HÄMTA SIN NYA PONNY IMORRN :D GRATTIS ALICE :D HUFFIE HETER HAN :) Jag vill oxå hämta min ponny någon gång i framtiden. men då behöver jag ju inte åka så långt :P

Och jag har faktiskt lärt mig något iadg :D Jag har lärt mig att lägg in bilder här :D:D:D Tack Hanna !

Jao det var dagen de ;)

Puss ♥

/ Kiwiums

Kommentarer
Postat av: esse ,

Ladda upp bilderna nu ! :D

2010-08-01 @ 21:46:53
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0