<> -

Hemmmaaa!!

Nu är jag hemma från det underbarste landet i världen! Saknar redan London :(

Såhär spänderades dagarna, om det är någon som är intresserad?

Måndagen:

Vi kom till flygplatsen tidigt -.-' (Jättetidigt) Hoppa på flyget & åkte till London ♥ Landade på flygplatsen och gick igenom massa konstiga kontroller xd Sen gick vi runt och titta likte i affärer på flygplatsen ^^
Sen tog vi bussen in till stan och sen TUNNELBANAN till Hotellet :) skummmt och kul xd Sen gick vi till hotellet, ett fint myyss hotell vid Sussex Gardens :* Myseli myyyss. Hotellet var fint på Utsidan och Lobbyn bara (a)! Men sen hotellrummen var väl lite sisådär, men det dög att sova där iaf :P vi skulle ju inte hänga där precis ^^
Sen bar det av ner till Hyde park :D Fin fint ställe det där :D Fin natur och ekorrar som kom jätte nära :s , xd Sen åt vi lite mat opå en resturang i närheten där ;) Fotade lite men det vart inga höjdar bilder precis... Men dom duger ;)
Och sen vart det en visit på Buckingham Palace :D sa hej till självaste Drottningen (A)
sen vart det en liten shopping runda på Harrods (DYRT) vi köpte bara ett par cupcaces där :P men dom var goda :D Det fanns en tårta där som kastade 400 Pund (asså typ 40.000 svenska kronor) :o Fick god lust att sno med den hem (A) Hihi, sen gick vi och små shoppade lite grann :P Sen gick vi Igenom Hyde park Hem igen :D Skaaplingt läskigt att gå igenom den i mörkret :p

Tisdagen:

Nu sirru vart det anndra bullar när det bar av till Madame Tussauds på förmiddagen :D Fyfan vad kul det är där! vi kollade på allahopa (Jonny Depp ♥) och så fick vi foton på Robert Pattinsson :D hihi, och lite andra kändisar :Psen vart det av med pengar i shoppen där :D
- En alice i underlandet Planch :D
- En Bild på mej och Robert Pattinsson (A)
- Och en såndär glas cub med familjen inlasrad :O Skiiit cooolt :)
+ Att jag såg den största Kubban jag någonsin sett där :o :D Ville köpa en men den skulle inte få plats i väskan, asså så stor va den :o xd'
Sen vart det lite shopping på Oxford Street, (den mest kända shoppning gatan i London) Vart lite smått och gött där mee ;) hihi shoppaholic (A) Och på Kvällen vart det Hardrock Café Puben :D ! köpte mig en liten tröja där med :D!

Onsdagen:

Denna dagen vart det en liten sightseeing tur runt i den finaste stan i Världen :* Och sen vart det ett stopp Vid London eye :D Fyfan vad högt det äe :s Typ 500 meter elr ngt ! Och jag som är höjd rädd xd smart drag att åka den vaa `? :P Och sen efter det vart det att fota Big Ben ! Och sen vart det mer sightseeing På FLEET STREET! Den bästa gatan i London! Den Är ju huvud "Stället" i Sweeny Todd! :D:D:D Bara den bästa filmen som finns :D! Men Jonny Depp såklart :P 
Och sen vart det en tur över Tower Bridge!
Sen åt vi på Resturang vid Picadilly Circus ;) Sen gick vi hela Oxford Street gatan upp :D Men allt höll på att stöäng så vi tog bussen hem och sov :P

Torsdagen:

Denna dagen vart sannerligen bra med bara SHOPPNIG (A)  Köpte massor med niciga grejjer :) Sen gick vi till Sant Pauls Cathedral, och gick så Jävla högt upp :S :O Typ 550 trapp steg upp i ett tort :s Jag mådde illa sirru xd Smart att göra en 3 e miss xd Haha, och sen gick vi på FLEET STREET <3 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Och på en pub och mamma och pappa drack öl xd Och jag fick inte smaka -.-'  Sen gick vi till Trafalgar Squere Och hängde lite ^^ Där tog mina bilder slut , för jag pallade inte fota mer :P Men då vart det mera shopping :D Shopping shopping shopping (a) Sen vart det lite lunch och sen hopp i säng :P

Fredagen:

Hehe denna dagen vart lite stressig xd för det vart så mycket shopping att det behövdes en till resväska (a) Titta inte på mejj xd jag köpte inte mest iaf (a) Vi kan låsats som det iaf x'd Hehe och sen strosa vi runt lite i stan och titta lite i affärerm, och jag åt den goaste muffinsen jag NÅGONSIN Ätit i hela mitt liv :D Banan och Cola sås :D *Dregel* ^^ Sen har vi fikat på Alla kändisarrs inneställe StarBucks Coffeé. Nice nice.
Sen vart det taxi till Flygpatsen :( Där köpte jag lite smycken och annat :P Ni får kommentera här om ni vill ha lite mera detalijerade beskrivningar vav det jag köpt ^^ Sen flög vi hem FREDAGEN DEN 13 E ! :S Lite läskingt + Att det regna och var dåligt väder :O Det var läskigtt :(

I helhet så var London Den vackraste, Bästaste, Fullaste stan med snygga killar som stirra och visslade på en, och den mesta Bästa Stan I heöla vida Världen! :* Bara så att alla vet så kommer jag flytta dit efter skolan! och jag ska jobba på kändis hotell sirru :D Eller så ska jag bil känd xd men vet inte med vad än ^^ vad tycker ni?? (A)


LONDON IN MY HEART ♥ For evaahh !

Bilder och sånt kommer upp när jag orkar lägga upp ;) Om ni vill ha bilder så får ni kommentera ! Jag lägger ut så många bilder som kommentarer (A) Så kommenteraa !


Puss på er :*
/ Kiwiums ♥

Kommentarer
Postat av: hannaa

jag vill se bilder :D

2010-08-14 @ 21:18:30
URL: http://hannahale.blogg.se/
Postat av: nellie

TRÄFFADE DU ROBERT PATTINSON??!?!?!?!? :O :O :O :O<3333

jag vill se bilder :D :D :D

2010-08-14 @ 22:54:01
URL: http://nelliestenroos.blogg.se/
Postat av: NATTIS

ladda upp bilder! <3 :D

2010-08-14 @ 23:15:10
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Postat av: esse

Haha , men störd nellie ! x'D <3

Verkar vart fett kul ju ! ;) <3 , Saknar London massor jag också..:/ <3

Men jag vill se maaaassa bilder ! :'DD , <3

Och bilder på det du har köpt ?! :D

2010-08-15 @ 09:07:39
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: ALICIA

jag vill se bilder! :D :D :D

på det du har köpt oxå! (a)

hihi, ♥

2010-08-15 @ 11:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0