<> -

LONDON!

Sry att jag inte har skrivit på ett ta, men jag har inte pallat. Idag har jag vart i stallet och Ridit Kiwi♥  Tekila :) Och sen Lucky, sista dagen jag hade han... :( Sen har jag bara strykit runt i stallet. och nu så har jag packat, för vi ska åka till LONDON imorrn :D! Jag är GLAD! :D:D:D Jag Kommer sakna Kiwiums så galet mega mycket! vi har nog aldrig vart ifrån varann så länge :( Hoppas hon klarar sig utan mig ett litet tag :P och jag hoppas att jag klarar mig utan henne, fast det vet jag att jag inte kan :) KOMMER SAKNa DIG ÄLSKADE LILLA PONNY! :'( :* Jag kommer att sakna dig, vackraste på jorden :'* Puss på dejj Älskling! Jag ska ha med mig något till dej hem (a) Jag lovar! Jag kommer alltid Älska dig Kiwilusisen :*:*:* ÄLSKAR DIG puss :*:*:*:*:*:*:* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Ha det så gött hemma i tråååkiga regninga Sverige ;) Själv ska jag vara i soliga London :D !



/Kiwiums :*



Kommentarer
Postat av: NATTIS

ha det bäst i london & hälsa amanda! :D

btw, har du redigerat bilden? den var fin iallafall! ♥

2010-08-08 @ 22:02:37
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Postat av: FREIJA PATTINSON , ♥

kan du länka mig? :) <33

2010-08-11 @ 22:15:34
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0