<> -

Stall dag igen :D

Min älskade ponnii Makivius ♥

Makivius♥
Du är speciell, underbar på ditt eget sätt. Du är vacker fin och helt enkelt mitt hjärtas anledning att slå! Du är mitt allt. Jag låter dig aldrig gå! Du finns i mitt hjärta lilla ponny, Nu och föralltid Älskade Makivius ♥

Idag har jag Vart i stallet och ridit igång hästarna på morgonen. Fast idag fick jag inte rida älskade kiwi ♥ -.-' Jag fick rida Olivia, för kiwi skulle vila. Ni skulle ha sett henne, hon vart jätte ledsen när jag inte gick till henne för att borsta :( Men jag SKA RIDA MIN PONNY IMORRN! annars ska jag strejka! Ja, och sen så Red jag Lucky igen :P Gick Mycket bättre idag. Fast han var skaaaplingt pigg xd Esse, Freija, Hanna, Felicia, Kristin, Alicia och fler va med när vi red :D det var kul, och dom fota som galningar mnär vi galopperade runt i vatten pölar (a) Gick bra iaf :D Sen så skulle jag borsta Kiwiums liite, och då sträckte jag ryggen (a) Bara så jag kan göra x'd Gör skit ont för tillfället. men jag överlever ^^ Och sen gick jag och Elin och fotade lite i hagen när hästarna var ute, men det gick inge vidare. dom hade bytt hage till en med mer gräs så det blev mest betbilder ;) lägger ut dom någon annan dag ;) jaoo det var min dag det, nu ska jag gå ut och då med min mammsii :d

Hare!

/ Kiwiums ♥


Kommentarer
Postat av: NATTIS

det var jag inte felicia som var med när ni red! x)

2010-08-04 @ 23:39:52
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0