<> -

TRÅKIG DAG !

Jaahaa , idag har jag vart i skolan och haft kul ;) Alla tjejjor va lite off idag men men... xd Man kan inte alltidvara flummig ;) aja, och jag och Malin har snackat kärleksbekymmer Asså vad skulle ni göra om det fanns en kille som var typ jätte "kär" i dej? Jag och Malin säger iaf till att vi inte ä intresserade, men vid det här laget är det Malin problem x'd fast jag har vart där jag me :P jaoo, och jag har samma bekymmer som tidigare... :(

Och efter skolan, när jag sjutsat Isak hem med cykeln så satte jag mig vid datorn och började göra läxan ^^ (pluggis) Jag måste bara påstå att jag och Malin absoluut inte fjäskar för våra lärare dom bara gillar oss (a)

OCH NU ÄR DET SÅ HÄR NATTIS ATT JAG VET VART DITT SKÅP ÄR OCH ATT DET INTE ÄR "FREDRIKS" HAHA! JAG VANN! XD och för er som inte fatta någonting av det där så är det så att jag och Malin, med den makt som nior vi har </cool/> så har vi liite skåp krig och ritar på Mandas och hennes skåp :P Det är faktiskt AS roligt :D HAHA! hihi, hoho, haha , höhö, hehe , hähä x'd 

Aah, så idag har jag haft MYCKET TRÅKIGT! Imorrn blir det iaf stallet ;) 

btw. Ni kankse undrar hur det gick att rida igår? Det gick faktiskt alldeles ypperligt bra :D Jag red Domino :) Hon var faktiskt trevlig att rida :D Vi hoppade för första gången :D Vi hoppade gymnastikhoppning med lite kryss på en meter ca. inte så högt ;) Skulle haft Kiwiums först men hon skulle vila ist , Jätte bra faktiskt ! för det behöver hon! Jag längtar tills den dagen jag kan ta henne därifrån hem till mej , :) Domino hoppade mycket med ryggen och var lite seg. Men jag kan rekomendera henne om någon letar efter en tävlings häst på ridskolan ;) Andra hästar jag vill prova att rida som jag inte ridigt eller vill rida igen: Makivius! ♥ Shifter skulle vara rolig att prova på :p och Jack ä jag lite sugen på ;) aah, men den här hösten ska jag och kiwi satsa på HÖJDHOPPNING :D ! Jag vill komma över 1.20 iaf ;) få se om det lyckas :D ! Hoppas det iaf ;)


mmh, och nu ska jga gå och glo på teve och sen sussa sött ;)

Poss
/ kiwiums ♥
En bild på Domino bara för att jag red henne :P

Kommentarer
Postat av: hannaa

klart du vill rida shifter! :D:D:D<3

2010-09-03 @ 14:41:57
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0