<> -

Hej igen efter några år

Hej allihopa! 
 
Jag ska ta och förklara mig om mitt inlägg som jag senast gjorde. Jag var en liten "fjortis" eller vad man ska säga som överreagerade en aning på allt det här med trolldal och så vidare. Nu har jag vuxit upp och jag älskar fortfarande den finaste ponnyn. Men en annan häst har kommit in i mitt liv, Ranger<3 Han räddade mig när jag trodde att jag inte ville rida mer p.g.a allt med kiwi... Så lite så ser det ut nu för tiden :) Jag är tacksam för Trolldal och att dom är villiga att satsa så mycket på mig! Bästa klubben! 
 
Kiwi är en underbar ponny med mycket personlighet, jag älskar henne hur mycket som helst. Men jag har själv insett att man inte kan sitta och nöta runt på en liten ponny hela livet. Kiwi har lärt mig mycket, hon var den första ponnyn jag tävlade och vi har ett band emellan oss, hon litar på mig och jag litar på henne. Det är det som gör det så himla bra. Kiwi mår bra nu efter ett och ett halvt års uppehåll ifrån tävling, skador osv. Hon går på ridskolan och verkar faktiskt trivs bättre och bättre. Jag sköter fortfarande om henne flera dagar i veckan och jag rider henne ibland. 
 
Det har blivit dags för henne att skänka någon annan liten ryttare all den glädjen hon gav mig, och jag tror att det blir superbra! Jag kommer ladrig lämna hennes sida och jag kommer alltid att se etfer henne. Min guld ponny! <3

Jag tänkte skapa mig en ny blogg här och nu faktiskt, vet inte namn än, men den kommer att vara typ en hästblogg + med lite extra allt! Så titta gärna in när den är klar! Och följ min resa i livet. (lite lagom dramatiskt)

Jag red henne på julafton efter att inte ha ridit henne på över ett år! Snacka om total lycka <3
 
Min finaste ponny skrutt, hon har alltid en plats i mitt hjärta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0