<> -

Linkööping med Sofi, Mamma & Amanda :D

Idag har jag vart i Linlöping med mamma, sofi och amanda :D Det var super nice ^^

Köpte inte såå mkt.. bara en Tröja som jag velat ha lääänge :) och sen 2 halsband och en ny tävlings pärm/Mapp :P Jag och sofi höll oss på Ikano huset hela dan :P medans mamma och amanda gick på Ikea ;) Sen bytte vi , så jag och sofi sprang igenom ikea på 10-15 minuter!! Fett stolt! och så tog vi pennor vid varje såndäriga penn grejj xd Slutade på 18 st var x'd och så spelade vi tv spel och provade lite sängar och annat tokit ^^. så är det om man ska gå på ikea med oss iaf :P Och så bart det lite lunch på donken på köpet (A) Och jag hjälpte sofi att handla på kortet xd (jag betalade med hennes för hon vågade inte x'd)

Jaoo, det var dagen det ^^ sen på kvällen åkte vi förbi hos mormor och morfar.

Pozz♥ 
 
/Kiwiums

Kommentarer
Postat av: esse ,

va vare för tröja ? :D

Kan du inte ladda upp bild ? :)

2010-08-01 @ 11:26:26
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0