<> -

Grazt sis! :D

Idag har min kära syster fyllt 13 år! :D A L L A säger grattis! :) Oj, vad vi såå inte kommer att kunna stå ut med dig manda :P Jaa, så det har vart full partaj hemma hela dan ;) Nej då, lite lungt med tårta och annat mums :P Fast jag gillar egentligen inte tårta... xd Men jag åt den ändå, och jag måste säga att den var Mycket G O D! :D Jaa, och nu såhär på kvällen så har jag vart på bio med Malin och amanda och alice :D ! Vi gick på Vampyrer suger :P (jaja, vi är liite sent ute) Haha, det var bara typ 10 pers om inte ens de på bion X'd och Det var BARA vi som skrattade! Asså, det är inte många som uppskattar bra komedi :) det är ju tur att det finns några av oss iaf ;) Jaa, och det var tummen upp för filmen må jag säga! :D (Y) Den var sjuuukt rolig x'd Aah, och nu så ska jag plugga -.-' För att min Sugiga lärare gav oss läxor Föörsta skoldan :o ! Me don't Like !!! Bara så att alla vet! (A) Jaa, och sen så ska jag checka lite på Sagan om ringen :P Asså dom ä Jääkligt bra asså ;) Aah, asså jag ä fortarande lite dålig på detta, att vara aktiv och så hör. men asså Palla! Men jag håller på med mina bilder från London nu, och dom kommer! jag LO>VAR! tjata lite så att jag inte glömmer eller ngt, xd Btw! Jag har tappat lite hjärnceller, så om ni ser några som ser vilse ut kan ni ju säga till dom att kontakta mig! :P xd

Ha de gött!

/Kiwiums :*



Kommentarer
Postat av: aliciaa ♥

grattis till amanda! =D =D =D <3333

2010-08-23 @ 17:06:17
Postat av: NATTIS

GRATTIS AMANDA! :* , <3 ♥

2010-08-25 @ 15:53:21
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Postat av: hannaa

Grattis amanda! :D <3

påminner om bilder

2010-08-25 @ 21:07:48
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0