<> -

Hehe, Sorry ^^

Nu är det såhär att jag har ett liv!
Jag sitter inte vid datorn hela dagarna & blir fet ^^ (inget illa menat till er som gört) Jag har vart lite överallt och hängt. Första dan i skolan har vart ;) Det var suuper! Jag har saknat er alla galna människor! :* Och nu känns det bara konstigt, för vi heter 9B :O Heellt Otroligt skummt :) Vi är GAMLA :o Och sen så har vi nya lärare och gamla är borta :'( (Kommer sakna dig Marie) Vi har haft helt galet mega super duper dundrigt kul dom hära dagarna! Kommer gråta när vi går ut :'( Ja, och sen har jag hängt i stallet med bästa :*

Igår förstår ni att jag och malin var på Rix fm Festival! :D Kuligt det vara! Mycket intressant med Konstiga killar, pervo gamlingar :s och lite annat skummt folk xd Och sen efter så var vi på efter fest hos Titti, Minglade lite med kändisar :P Typ eric saade och erik grönwall och alla anndra :D ! Fett nice (cool) Tog tyvärr inga bilder. Tyckte inte att det var passande att ha den me med tanke på omständigheterna :P

Asså sorry att jag ä dåligt att lägga ut bilder och annat här... Det SKA komma. Fundera på en sak, Skulle ni vilja titta på alla filmer på Mina och kiwis tävlingar under våren och förra hösten? ni kan ju se hur vi har utvecklats? :P

Puss på er :*

/Kiwiums ♥

Kommentarer
Postat av: esse ,

ERIK GRÖNWALL !!!! :'DD , <3

2010-08-21 @ 08:45:25
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag vill se! :D <3

2010-08-21 @ 17:47:01
URL: http://hammarbackmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0