<> -

Lagat mat ! :O

Hihi, idag har jag lagat mat! :o Skaaapligt stolt (A) Jaaoo, på morgonen har jag slappat och sovit ;) Sen stack jag ner på stan med mamma och köpte lite hemliga saker ;) (Kan inte skriva vad, vet ju inte om min siss kollar bloggen xd) jaja, och nu så ska jag Äta maten jag har gjort, sen ska jag åka till Malin och ha kul ;) och sen ska vi te Norrköping på hopptävling. ska vara bistående *Fotograf* xd Hoppas det blir braoo ;)

Går dagen skriver jag om Idag :P
Hade AS TRÅÅÅKIGT på morgonen , gick i pyjamas till klockan 4 (y' Och sen så stack jag och malin till Sjukhusparken och hängde och snacka skit ^^ + Att vi såg liite snygga moppekillarr :P Eller hur mailn (A)^^, Ja, och sen såg vi den COOLASTE personen i världen. Asså seriöst, man blir inte Cool av att Röka lilla gumman ;) MOGET säger jag bara! x'd Jaaoo, sen cyklande vi runt i hela stan xd kul man får ha ^^ Men det var heelt ok ;)

Jaoo det var 2 Heeelt NORMALA dagar i mitt liv i Malins sällskap ;) :P

P.s. Bilderna från London ä på gång ;) måste bara fixa dom först :P (tar liite tid!)

Ha det!

/Kiwiums ♥

Kommentarer
Postat av: malin elr nått ^o)

heeeelt normala! (; <333

2010-08-20 @ 16:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0