<> -

Skaapligt lungt asså ;)

Asså nu har jag lite frågor på hjärtat, Jag har inte riktigt fattat vad man ska skriva på en blogg. Ska man skriva vad man gör på dagarna? Eller vadå? Är ni verkligen intresserade på vad jag gör i mina dagar? Läser ni det verkligen då? Eller vill ni bara ha bilder? Asså , hjälp mig xd

Jaa, om någon vill veta så har jag sovit med sofi idag, vi hade det fett nice och så. Sen idag har det vart skaapligt lungt. jag och manda stack ut till Gropen och red (jag gick) ut med Petunia & Pagge! :D Han har blitt så j*larns duktig! Han går i form och kan hoppa lite smått, Han kommer att bli något stort (a) Hehe, och sen stack vi hem och lagade äckliga macaroner med korv :s jag kan ju inte påstå att det ä gott. men det ä ju ätbart iaf ;)
aja, och nu är det så att jag har bestämt mig för att banta. så jag ska springa varje dag , :) Vill gå ner typ 10 kg ;) får se hur det går :P I skolan är det väl lite si & sådär. Asså det är inte kompisarna jag snackar om för dom ä helt UNDERBARA! :* Älskar er tjejor. Nej för nu ä det kill bekymmer sirru. Jag har gillat en kille ganska länge nu. och det är väl lite till & från. Iblad så finns jag, och ibland inte :s Detta är lite personlingt, så ni behöver ju inte spida det till andra. Men nu vet ni ju hur det är ;)

Nu gör jag läxor och lyssnar på Dansk musik på rix fm ! Asså, jag trodde inte att danskarna kunde göra låtar, som ä bra oxå :'o Jag ä väl inte den ända som är förvånad va? isånna fall skulle det ju vara pinsamt x'd Men det kan jag stå för :P

Jaaoo , nu ska jag plugga ;)  *suck*

pusselipuss

Bara så att ni vet så får ni en bild på mej och Kiwiums när vi hoppar ett trippelbarr på ca. 95-100cm ;)

/Kiwiums ♥


Kommentarer
Postat av: aliciaa ♥

din blogg är jätterolig att läsa mickis! =D

skriv om din vardag & om hästar såklart! (y) :D

och ha bilder i några inlägg och så! :D

jag följer din blogg! :D

puss <3333

2010-08-29 @ 19:10:37
Postat av: Svar till Alicia

haha, okej :D det glädjer mig alica ! :*

Haha okej ;)

Aah jag ska bli bättre med det!

T A C K det är enormt snällt asså :D!

Puss på dej med du sötis :*<3333

2010-08-29 @ 19:54:29
URL: http://kiwiums.blogg.se/
Postat av: hannaa

jag vill gärna ha lite mer bilder, du fotar ju så bra! :D, <3

Och sen kan ju försöka blogga lite oftare, och du kan skriva om din vardag! :)

<3

2010-08-29 @ 20:35:56
URL: http://hannahale.blogg.se/
Postat av: Svar till Hannaa

Tack hanna! det värmer på hjärtat måste jag såga :*

Haha jaa jag ska göra mitt bästa ;)

Jaså, det tycker du ;) det ´ska jag göra om jag får datorn iaf :P xd <3

2010-08-29 @ 21:21:02
URL: http://kiwiums.blogg.se/
Postat av: esse,

Jag tycker du ska skriva vad du gör på dagarna , och massa bilder , haha ! 8'D, <3

Säger som Hanna , skulle va roligt med lite fler inlägg , men förstår om du inte hinner , haha , för jag vet hur det känns ! x) , <3

2010-08-30 @ 06:49:46
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Svar till esse

Haha okej ;) det kanske inte alltid ä så intressant, men men ;) Haha (a)

Haha najj det är inte alltid som det finns tid att skriva ;) <33

2010-08-30 @ 14:23:23
URL: http://kiwiums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0