<> -

STALLDAG!

Idag har jag vart i stallet hela dagen!, :D

På morgonen har jag ridit igång Världens Bästa Ponny min Kiwiums! :*:*:* ♥♥♥♥♥
Och så passa jag på att testa Nya tränset ;) Passa bra ! :D Suuper lycklig för att jag får rida Kiwi , Har saknat henne sååååååååå! Ni skulle bara vetaa! Men hörni, Vad tråkiga ni är! Jag trodde serriöst att det var någon som hade dött elr ngt :O Ni var dödstysta! Hatar sånt, bara så ni vet :) Därför jag sjöng och snacka så mycket ;) Haha, jag är inte såå konstig xd Men ni får bättra er tills imorrn? ;) Jag och sofi hade iaf lite kul XD  Jao, och sen så red jag Matildas ponny Lucky med syrran som red Annie :) Gick bra..

Sen när vi skulle hem ville Karin snacka allvar med amanda ;9 Då så ville Anette att jag skulle rida Pernilles Häst Mochino :D Men jag palla inte, så jag sa görat imorrn :D Hoppas jag orkar rida 3 hästar på rad.. xd  Gillart iaf! :D

Men nu ska jag jag gå och dränka min syster i vatten tunnan ör hon är så irriterande! Btw, Det öär ngt allvartligt fel på amanda, (inget nytt xd) igår åt hon en choklad kanin och idag äter hon en morot! :o / jag blev tvingad att skriva XD
puss :*

/ Kiwiums ♥

Kommentarer
Postat av: hannaa

"igår åt hon en choklad kanin och idag äter hon en morot!"

HAHA xD

2010-08-03 @ 19:50:36
URL: http://hannahale.blogg.se/
Postat av: esse ,

Då kan jag fota dig när du rider ?! :D , <3

Men vad , jag sjöng faktiskt också ! (a)

2010-08-04 @ 07:56:28
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0