<> -

Galen?

Oj, jag måste vara liiite galen vaa ? xd har skaffat en blogg och allt. jag som inte kna någonting X'd Men jag hoppas att det ska gå ;) jag kan inte lova er allihopa att jag ska blogga fenetiskt och skriva varje dag. för det pallar jag inte ;) jag är liiite tjockis varning xd  Jaha så jag antar att m,an ska säga ;

Välkommen till min blogg. jag vet inte om vad det är men jag gillar ju hästar och gillar bilder ;) gillar även Musik och sjunger vid varje tillfälle jag får xd Jag Ä L S K A R min ponnii Makivius <3 som ni kommer att läsa mkt om ;) och även mina medryttar hästar kommer att dyka upp ;) jag lägger upp bilder jag har tagit med ;)

Ja, vad gör jag nu?
¨
Jo jag sitter här vid datorn som en eremit medans Manda och Matilda Knarkar godis och Pringles framför tven som visar Wipeout ♥:P Tror att jag ska gå dit och sno liite xd Har blivit något av en godiss råtta :D Men jag springer ju varje dag, så det ska väl gå bra? xd (nästan iaf för er som tvekar på min ärlighet ^^) ehmm , jaa jag kan väl inte säga så mycket mer :) Jag ska försöka att pussla ihop en header och liite annat ;) Hoppas att det kommer att gå bra xd Kan behöva lite Coaching xd ( svenskan är det liite sådär med, men det är ju trots allt sommar lov!)

Jaa men välkommen iaf ;) till min blogg och mina galna grejjer ;D

Enjoy! ♥ Puzz :*

/ Kiwiums!

Kommentarer
Postat av: NATTIS

det var på tiden Mickis! :D

2010-07-29 @ 00:54:37
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0