<> -

Malmköping Med alla xd

Idag har jag vart på Malmamarknaden med Mamma, amanda och sofi :D Vi har åkt Karusell med lite skumma upplevelser XD Kommentera om ni vill vetaa (a) Har inte köpt något, och det är jag STOLT över :P Inget att äta ingenting (: Duktiga jag ! Och dessutom så "hjälpte" jag sofi att ragga upp en kille (A) Asså en del killar är bara för mycket! Fega och allt :O  

ar jag och hälsade på Älskling :* Pussade på henne jätte mkt ! Har saknat henne :'( Tog med kameran och knäppte några bilder. men kameran var typ Yber känslig idag :S Synd för en del fina bilder vart suddiga :( Vet ni en sak , att dom bästa hästarna att fota typ är Kiwi (Såklart!) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥  och Max, Tekila och typ Några andra :P Gillar oxå att fota tunar :P men alla andra är helt klart godkända oxå ^^ Eller tycker ni att jag har fel?

Det som var lite kusligt var att det var nån som hade hyrt hela Jordvallstorp för att ha 40 års fest :s Skumma typer det där xd. Men jag fick ju iaf Stämmnings musik ^^ Hängde där själv ^^ Och bara så alla vet så ÄLSKAR JAG kIWI MEST AV ALLT I HELA VIDA VÄRLDEN!

You mean everything to me! ♥


Puss o kram Maräng Banan!

/ Kiwiums

Kommentarer
Postat av: esse ,

håller helt mä , Max är bäst att fota ! (a) , <3

Tycker Bonita , Kiwi & Tunar också är roliga ! :) , Men det är ju såklart roligt att fota all , men you know ! :d , <3

2010-08-01 @ 11:25:29
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: NATTIS

a, du har fel! ;o

lillen är bäst att fota! ♥

2010-08-01 @ 12:04:12
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0