<> -

:'((

Asså, mitt liv suger just nu! :'( När det ä helt okej i skolan så ä det PISS i stallet! , FYHELVETESJÄVLASKIT! Jag hatar Trolldal! Jag kommer förhoppnings vis inte få rida min älskling ♥ någe mer :'''''''''''''''''''''( Kan ni fatta hur det känns eller?! Jag tar snart själv mord asså!!!! KAN NI GÖRA NÅGOT MER FÖR ATT FÖRSTÖRA MITT LIV ELLER?! Ä DET DET NI VILL?! TA OCH DÖ TROLLDAL! JAG SKA FAN TA MED MIN KIWI DÄRIFRÅN OCH RÄDDA HENNE FRÅN DENHÄRA SKITEN! HON FÖRTJÄNAR MER ÄN ATT SLITA LIVET UT FÖR ATT FÅ MAT! jÄVLA DJURPLÅGARE!!!!! :'(

Anette sa till mej igår när vi red att hon tyckte att jag slutat rida med inverkan för att jag har ridit bäbii ♥ så mycket. Så hon sa att jag skulle få rida andra hästar nu! Hon bara: jaa du kommer ju få rida henne ibland...
JA IHELVETE HELLER! Jag kommer aldrig få rida henne igen :'( Jag ska köpa henne!!! Jag bryr mig inte vad alla andra tycker hon förtjänar bättre :'(

Det får inte vara slut när det knappt har börjat , :'(

FAN!

Jag kommer alltid älska dig! Ingen kan skilja oss åt! det lovar jag dig!!! ♥



Kommentarer
Postat av: NATTIS

alltså du är absolut inte förstor för kiwi! :o , <3

fan vad damp man får på trolldal ibland alltså!

2010-09-12 @ 21:42:07
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Postat av: Proffsens - vi som slår hål på myterna

nu är vi igång igen, hatade älskade och framför allt saknade. vi har gjort som våra läsare vill och kommit tillbaka proffsigare än någonsin

2012-03-19 @ 21:07:37
URL: http://proffsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0