<> -

Gårdagen!

Hehe, som ni alla vet så skriver jag alltid en dag försent om vad jag gör på dagarna :P Jag ä efter, och kommer alltid hem sent (A)

Iallafall så igår...

Åkte vi till Sharpmans i Mjölby och sen stannade vi på hööks på vägen hem :) Vill ni se/veta vad jag köpte? jag har redan lagt ut bilder med det ä ju inte sakerna jag har :P aja, Jag köpte iaf ett par John Withaker Ridbyxor som ä bruunaa :D Och sen ska jag få ett par Tretorn ridstövlar , :D:D:D <Sen köpte jag nya Kingsland Stövelstrumpor, Bruna likasåå :D Och sen vart det ett par sporrar, För Becka tog tbx sina som jag lånat ett tag :P Det vart inte så mycket den hära gången men det vart lite dyrt :/

Och sen kom vi hem vid halv 4 nånting. Och då skulle jag på stallvärds middag hemma hos Ebba Reifors. Så jag och Helen tog hennes EXTREMT snygga moppe och kom lagom i tid :) Det vart tacos till middag, MUMS :P Mycket trevligt med folk som har humor, :D Jag har en ny bästa vän! Han heter Chiras och ä en HUND! Sen när alla skulle hem så var jag och Helen dom sista, För att Moppen inte ville starta -.-' i kickade den typ 30 gånger var -.-' Och när Helen ringde sin kille för att han skulle hämta oss, så sa hon att hon bara skulle icka 2 gånger till... Och då STARTAR moppejäveln :D! Så det vart puss på den och hem igen ;) Bara så att alla vet så ska jag ha en likadan moppe sen! :D


Bara För att min nya moppe är vackrast :* ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0