<> -

Gropen tajm !

Idag har jag vart i skolan ofc! Vi hade mycket jul idag faktiskt ;) + att jag slapp sjutsa isak idag :P (sry Isak :P) hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi hade svenska prov oxå ;) Det gick väl ganska bra i guess ;) hihi, jag funskade inte iaf (a) På MUSIKEN så hände det grejjer förstår ni! :D Vi ska spela igrupper för små små ba´rn på dagis x') Det ska bli mysipyyss :D Så idag så skulle vi träna för klassen! :D Mycket trevlingt ! Det var AS Kul :D! Vi körde b.la. Björnen sover, Nyss så träffa jag en krokodil och Fader Abraham! Det var kul att dras tillbaka i gamla barnasinnen igen :D! Vi fick slita tidigare idag med :) Fast jag kunde inte åka hem, -.-' för jag hade piano en timme senare , så jag och karin hängde med hem till malin och spela liite supermario, så kan det gå när man ä 15 och har trååkigt :P iaf om man heter Mickis, Karin och Malin ;)

Nu ska jag snart åka ut till Minja och rida en sväng :P Får se om någon hänger med eller om det blir solo :P hehe, ska bli kulit iaf ;) får se om jag får in henne ... Hon krånglar ju så himla mycket! 

jaa, det var väl liite om dagen, Jag tänkte ge mej ut och fota hästarna någon dag, Och jag skulle gärna vilja fota profilbilder på någon kompis elr ngt :P Jag har massa ideér och så.. Någon som ställer upp? Skulle vi sammarbeta på Lördag esse? Jag tänkte ta med mig liite spejjsade grejjer sirru :)

Aah men nu ska jag dra mig mot stallet :P Puss på er!

Bara för att jag älskar min tjejjor så får ni en bild på oss i Tjeckien :D !

Kommentarer
Postat av: B1

inte fin bild :(<333

2010-09-07 @ 21:12:36
Postat av: mickis

JO!½ jätte fin bild! <333

2010-09-08 @ 15:44:03
URL: http://kiwiums.blogg.se/
Postat av: esse,

Lite Super Mario går alltid hem vettu ! ;)

Men aah , lite foto på lördag skulle va kul! :) , <3 Får se om jag hinner bara , när går hästarna ut? För jag ska bara vara kvar till ett , för ska till ett annat stall sen. ^^ <3

2010-09-08 @ 18:07:43
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: svar till esse

ahhaaruu :P



Visst skulle det vara de! Haha, okejj ;) du kan ju kolla upp det iaf :P <3

2010-09-08 @ 20:53:43
URL: http://kiwiums.blogg.se/
Postat av: B1

inte fin bild! :(<333

2010-09-09 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0